KAIZEN és problémamegoldás

img

A képzés célja a minőségirányítással kapcsolatos alapelvek, vonatkozó szabvány/ kézikönyv követelményeinek megismerése.

További információ
img
Németh Fanni

Oktatási és tanácsadási Üzletág vezető

+36 30 231 5213
f.nemeth@ttq.hu

• A KAIZEN, mint a folyamatos fejlesztés, ill. jobbítás módszertana
• A KAIZEN és az innováció kapcsolata.
• A KAIZEN alkalmazási területei.
• A hét veszteségfajta ( a 7 MUDA) értelmezése
• Problémaérzékenység és pro-aktivitás
• A probléma feltárás elvei és módszere
• A KAIZEN 4 alapelve, a problémamegoldás folyamata.
• Minőség- és KAIZEN technikák.
• Feladat: Egyes technikák alkalmazása esettanulmányok vagy szimuláció alapján.
• A KAIZEN szerepe az egyéb hatékonyságnövelő módszerek fejlesztésében (5S, TPM, SMED,)
• KAIZEN akciók, egyéni- és csoportos KAIZEN (KAIKAKU, GEMBA KAIZEN, BLITZ KAIZEN)
• A KAIZEN szervezési kérdései, javaslati rendszer felépítése, működtetése.
• A felső vezetés szerepe: Iránymutatás, motiváció, részvétel és fogadókészség a megvalósításban.

A képzéshez középfokú iskolai végzettség és/vagy releváns szakmai tapasztalat ajánlott.

minőségügyben, gyártás, vagy fejlesztés területén dolgozó munkatársak

Választható képzési formák:
Képzési forma Nettó ár + 27% ÁFA
Központi képzés (online) 55.000 Ft
Céghez kihelyezett képzés Kérjen egyedi árajánlatot
A képzés időtartama: 1 nap
Központi képzés kezdő dátumai:
  • 2026.06.02 (képzési napok: 2026.06.02)
Központi szervezésű képzéseinket az online térben valósítjuk meg!
Minden központi szervezésű képzésre, a képzés első napját megelőző utolsó munkanapig lehet jelentkezni.
Központi képzéseinket - minimum 6 fő résztvevő esetén - online formában, vevői igény szerint tantermi képzésként minimum 8 fő esetén valósítjuk meg.
5 fő felett költséghatékonyabb a Megbízóhoz kihelyezett képzés! Kérje személyre szabott árajánlatunkat!

Képzés adatai

További képzések

img
TT047.01_HU/1
1 nap

Üzenet