Vevői kapcsolattartás minőségbiztosítási ismeretei

Vevői kapcsolattartás minőségbiztosítási ismeretei

Képzés kódja: 3600/84

A képzés a vevőkkel kapcsolatot tartó (vevőszolgálati munkatárs, vevői képviselő, stb.) munkatársak hétköznapi problémáinak megoldási módjait, a megfelelő vevővel történő kommunikáció módját ismerteti meg. Szituációs gyakorlatokon sajátíthatják el, hogyan érdemes kommunikálni a vevő képviselőjével reklamációk esetén. Világossá válik a reklamáció vállalaton belüli feldolgozásának menete, ennek koordinálása.


Tematika

-      Vevői észrevételek, reklamációk kezelésének elsajátítása. Vevői észrevételek/reklamációk fogadása: az azonnali teendők. Vevői reklamáció kommunikációja: kárenyhítő kommunikáció a vevő képviselőjével

-      Feladat: szituációs gyakorlat vevői reklamáció esetén vitatott esetben

-      Súlyos problémák kezelésének módja. A súlyos problémák kommunikációja: krízis-kommunikáció

-      Feladat: szituációs gyakorlat vevői reklamáció esetén (súlyos mulasztás szituáció)

-      Reklamációk kezelése, problémamegoldás elsajátítása. Reklamációk feldolgozása: továbbítás a megfelelő szakterületekre. Reklamációk feldolgozása: statisztikák készítése a megfelelő helyesbítő intézkedésekhez. A helyesbítő intézkedések bevezetése, betartásának nyomon követése, ellenőrzése 8D módszerrel

-      Feladat: egy konkrét vevői reklamációra hozott intézkedés végigkövetése

-      Írásbeli vizsga


Részvételi feltétel

Ajánlott középfokú végzettség


Képzés kategória

Minőségbiztosítási szervezet, humánerőforrás gazdálkodás, logisztika


Képzési napok száma

3 nap



Dátum Netto ár
+ 27% ÁFA
Helyszín
Igény szerint kerül szervezésre 85.000 Ft Budapest

5 fő felett költséghatékonyabb a Megbízóhoz kihelyezett képzés!
Kérje személyre szabott árajánlatunkat!



Jelentkezés a képzésre

Engedélyezett képzések
Egyéb képzés kategóriák
Kiemelt képzések
Hírlevél

Ha az oldal felkeltette érdeklődését, kérjük, iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy rendszeresen értesülhessen a fontos aktualitásokról.

Feliratkozás